Vanaf de week van 12 juni starten de werkzaamheden aan de nieuwe Dirk van den Doortogestraat. De tijdelijke ontsluiting langs het Sandrinapad 17 nemen we dan in gebruik.
Wat gaat er gebeuren en waarom?
Vanaf half juni worden de woningen van De Goede Woning opgeleverd en betrekken de nieuwe huurders hun woningen. Zij gaan dan gebruik maken van de tijdelijke ontsluiting langs het Sandrinapad 17. Aannemer van Wijk start in de week van 12 juni met de inrichting van de Dirk van den Doortogestraat. De werkzaamheden worden in fases uitgevoerd.
Na de bouwvak (vanaf half augustus) zal Van Wijk het trottoir en de plantvakken aan het Sandrinapad gaan inrichten. De planten zullen op een ander moment worden geplant. De bewoners zullen we hierover later informeren.
Heeft u vragen?
Heeft u vragen en/of opmerkingen over de uitvoering? Neem contact op met de toezichthouder Edwin Smits, te bereiken op telefoonnummer 06-283 508 61.
Voor overige vragen kunt u mailen naar het projectteam Palenstein via palenstein@zoetermeer.nl en voor verdere actuele informatie verwijzen wij u naar de website www.palensteinzoetermeer.nl.
De bewoners van het Sandrinapad hebben over deze werkzaamheden een brief ontvangen.
230526 Bewonersbrief Tijdelijke ontsluiting Sandrinapad
Nieuwsoverzicht